Bij Libra Services werken we snel, maar nooit overhaast. Om de kwaliteit van onze aanpak te garanderen, pakken we elk project stap voor stap aan:
- Stap 1: We luisteren aandachtig naar uw wensen en verwachtingen, zodat we een aanbod op maat kunnen uitwerken.
- Stap 2: We maken voor u een duidelijke, correcte en gedetailleerde offerte.
- Stap 3: We bespreken samen onze werkwijze en stellen uw planning bij waar nodig.
- Stap 4: We prikken een startdatum.
- Stap 5: Onze zaakvoerder of een aangeduide verantwoordelijke begeleidt uw schoonmaakmedewerker(s) gedurende twee weken op de werkvloer.
- Stap 6: Opvolging, coaching en communicatie is een continu proces waarbij we streven naar gelukkige klanten en medewerkers.
- Stap 7: Jaarlijks evalueren we samen onze werkwijze.
Extra garantie? Een vast aangeduide verantwoordelijke vangt ziekte en verlof op, zodat de continuïteit in onze dienstverlening gegarandeerd blijft.
Dankzij deze aanpak bouwen we dagelijks aan een langetermijnrelatie met onze klanten.